۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۸:۵۸

علایی خواستار شد؛

قلیان سراهای گرمی پلمپ شود/ خانواده ها مشارکت کنند

قلیان سراهای گرمی پلمپ شود/ خانواده ها مشارکت کنند

گرمی – خبرگزاری مهر: فرماندار گرمی به ضرورت پلمپ قلیان سراهای این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود علایی عصر شنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمی با ابراز نگرانی از پائین آمدن سن اعتیاد به مواد مخدر و سیگار خواستار هوشیاری بیشتر خانواده ها،مربیان و مسئولین مربوطه شد.

وی با تاکید به ضرورت پلمپ قلیان سراهای متخلف، اضافه کرد: برگزاری همایشها و نمایشگاهها می تواند در جهت ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها موثر  باشد.

فرماندار گرمی معتقد است دستگاه های فرهنگی برای نتیجه گیری از اقدامات خود باید به سمت برنامه ریزی بیشتر وکاربردی گام بردارند.

علایی در ادامه با اشاره به جمعیت 63 درصدی روستائی شهرستان گرمی پیشنهاد کرد در هر بخش یک روستا بصورت پایلوت بعنوان مرکز مبارزه با موادمخدر بصورت آزمایشی انتخاب شود.وی تاکید کرد: در عین حال ضروری است همه دستگاهها و ادارات عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر و کمیته های تخصصی اقدامات علمی وعملی و وظایف خود را در قالب برنامه های پیشگیری ومقابله اجرا نمایند.

رئیس شورای اداری شهرستان گرمی معتقد است پس از ارزیابی و بررسی نتایج  و نقاط قوت و ضعف  آن در سطح شهرستان می توان برنامه ها را اجرا کرد.

 علائی  اشتغال جوانان را مهمترین عامل پیشگیری از اعتیاد دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح تبدیل 83هزار هکتار از مزارع دیم به آبی در استان که عمده مزارع شهرستان گرمی را نیز شامل میشود زمینه اشتغال هزاران نفر از جوانان شهرستان گرمی فراهم شود.

فرماندار گرمی همگان را به تلاش برای مبارزه و مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد فراخواند و افزود: همه از خانواده ها گرفته تا مربیان ،رسانه های مجازی و نوشتاری و صدا وسیما وظیفه دارند در این خصوص تلاش نمایند.

کد خبر 2373925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha